|
|
| 9"20 |
分類: 未分類 |
晦氣說話 T_T
又係我錯 T^T"
乜你冇錯咩︶︿︶
你淨係話我錯-︿-
都唔諗下你自己做左D咩#-.-
我都唔想次次都同你嘈咖≡ _ ≡
 ̄▽ ̄順番哂
講番今日 ̄ω ̄
今朝好早起身牙 ̄3 ̄
不過都唔係好晏訓 ̄︶ ̄
同牙LA出左街<( ̄︶ ̄)>
HEA壹陣之後就壹齊番左屋企.______________.
番到屋企又係甘HEA=_______________=
之後就落去補習O_O
同FANNY係甘講MS KO
佢有幾HEA教- -||||
番到屋企
勤勤姐又黎啦 ̄▽ ̄
我發現拉琴其實係1個好辛苦咖= 0 =
總之一句講哂
我今日都係同HEA字有關啦☉_☉
|
|
發表時間:2009-09-20 10:16 PM
|
« | 29 | 30 | 31 | 32 | 33 | 34 | 35 | 36 | 37 | 38 | ... | 51 | »
|