blair_inmind
暱稱: ★emily
性別: 女
國家: 香港
地區: 元朗區
文章分類
全部 (51)
好友名單
Candy (: (imcandy)
tak(: (artak1995)
♥ "﹏Josephine (Josephine_10)
品:> (mlik12373)
P1cK` (PLCYK)
丁丁 (jade1995)
andrew (andrew0305)
taiiiikkledog;; (ts002002)
A.Lam (AntonL)
cinchan (cinchan)
:> (ta0415)
栗子妹 (JULIANA0301)
紫菜筠 (kathychoi611)
★i'nat (lam96)
shiiir (shirley0317)
呀婷™
aYi (DT_KAREN)
v2偽兔@___@ (KAMAN95)
xo (xo1991)
pmy* (pmy_EE)
最新文章
7"1
5"17
4"22
4"21
4"20
最近訪客
最近沒有訪客

2009 年 9 月 20 日  星期日  

 

9"20 分類: 未分類

晦氣說話 T_T 

又係我錯 T^T"

乜你冇錯咩︶︿︶

你淨係話我錯-︿-

都唔諗下你自己做左D咩#-.-

我都唔想次次都同你嘈咖≡ _ ≡

 ̄▽ ̄順番哂

講番今日 ̄ω ̄

今朝好早起身牙 ̄3 ̄

不過都唔係好晏訓 ̄︶ ̄

同牙LA出左街<( ̄︶ ̄)>

HEA壹陣之後就壹齊番左屋企.______________.

番到屋企又係甘HEA=_______________=

之後就落去補習O_O

同FANNY係甘講MS KO

佢有幾HEA教- -||||

番到屋企

勤勤姐又黎啦 ̄▽ ̄

我發現拉琴其實係1個好辛苦咖= 0 =

總之一句講哂

我今日都係同HEA字有關啦☉_☉

 

  
  
 
 
發表時間:2009-09-20 10:16 PM
               [ 訪客留言(2) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]