|
|
| 9"17 |
分類: 未分類 |
我愛肥魚牙牙牙^^
唔好意思甘耐先打1篇\( ̄︶ ̄)/
本身應承左牙豬話要打咖
點知都係唔記得╮(╯_╰)╭
唔好褸啦≧▽≦
我請你食麥提沙咯@ ̄︶ ̄@
今日都係好無聊甘過牙- -||||
都係甘成日笑笑笑≧ω≦
中文堂natasha講份演講詞
咩天氣報告,物價報告個d>_________________<
我同黃志榮都笑都寫唔到字>/////////////////<
跟住cL堂就玩條肥魚^_________________^
natasha真係超強勢牙牙.______________.
喺呢幾日裡面
我由唔熟佢到完完全全甘佩服佢O_O
睇黎我個F.3生涯都可能冇想像之中甘慘^_^
好好努力啦 ̄︶ ̄
放學同牙JU去攞班3≧o≦
件班3好似......
有D怪喎 ̄ω ̄
====END====
|
|
發表時間:2009-09-17 10:21 PM
|
« | 30 | 31 | 32 | 33 | 34 | 35 | 36 | 37 | 38 | 39 | ... | 51 | »
|