blair_inmind
暱稱: ★emily
性別: 女
國家: 香港
地區: 元朗區
文章分類
全部 (51)
好友名單
jO:] (MEMO_LING)
細蘇xD` (soso27)
xo (xo1991)
吉兒(: (sisterkit)
♥ "﹏Josephine (Josephine_10)
ˇ★' p00h(: ™ (winwinwinxd)
栗子妹 (JULIANA0301)
★i'nat (lam96)
SUKI™
tak(: (artak1995)
il0veushasha♥ (iloveushasha)
☻Kat<3 (katrina1202)
玉琪` (msndana628)
呀婷™
♥SAMMI (sammi0911)
★★★★★em(: (elovea)
andrew (andrew0305)
南楓 (iankwong1019)
ErrIN (errinsiu)
My Lee. (sharon_yan)
最新文章
7"1
5"17
4"22
4"21
4"20
最近訪客
最近沒有訪客

2009 年 8 月 4 日  星期二  

 

8"4 分類: 未分類

耐冇打qz啦 ^_^

不過日日都喺屋企到HEA ._.

8"2

晨早留留畀牙媽摌咗起身 -,-

話要去咩買書喎=_______________=

本身諗住只係喺元朗買`

唔知邊個發神經話要去天水圍O_O

媽牙!!!我就黎癲啦,好晏訓牙 ̄▽ ̄

(基於我禮拜6成5點先訓,又10點起身)╮(╯3╰)╭

去咗北崗&銀座@~@

其實只不過係話要買書`

但係就叫我去行街- -||||

做咗姑哩,真係好慘咖 T_T

3點幾先返到屋企>_<

1日嘅時間就玩完啦`

不過夜晚見到honey唱歌^_________________^

我先可以有少少安慰`

好叻叻牙?amp;gt;/////////////////<

不過好憎劉美君做主持`

好鬼死冇聊 ̄へ  ̄ 凸

講野冇point`

高分就拜 , 低分就踩 (-.- )凸

仲有同情分先ON9 ?_?

咳下喊下又加分 `

正白痴`

如果唔係睇honey`

我真係唔會睇╮(╯_╰)╭

8"3

星期一啦 ̄ˇ ̄

又可以聽森小嘅早霸王<( ̄︶ ̄)/

真係笑死我啦≧▽≦

睇完命中啦* ̄︶ ̄*

睇過再追,

都係咁好睇≧3≦

成日喺屋企到睇電視

得閒做下功課

呢種feel`

真係好正牙牙≧ω≦

8"4

打風啦打風啦 ̄▽ ̄

唔知又會唔會見到潘蔚林呢≧o≦

9點半起咗身 ̄3 ̄

聽下晴朗@ ̄︶ ̄@

哈幾好笑喎/≧▽≦

本身諗住出去咖 ̄. ̄

隻天鵝咀住哂︶︿︶

只可以留喺屋企啦@~@

就黎考試啦 ̄▽ ̄

好緊張牙牙>_<

誠徵搵人陪我睇大內密探009牙牙<( ̄︶ ̄)>

  
  
 
 
發表時間:2009-08-04 10:58 PM
               [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]