|
|
| 8"4 |
分類: 未分類 |
耐冇打qz啦 ^_^
不過日日都喺屋企到HEA ._.
8"2
晨早留留畀牙媽摌咗起身 -,-
話要去咩買書喎=_______________=
本身諗住只係喺元朗買`
唔知邊個發神經話要去天水圍O_O
媽牙!!!我就黎癲啦,好晏訓牙 ̄▽ ̄
(基於我禮拜6成5點先訓,又10點起身)╮(╯3╰)╭
去咗北崗&銀座@~@
其實只不過係話要買書`
但係就叫我去行街- -||||
做咗姑哩,真係好慘咖 T_T
3點幾先返到屋企>_<
1日嘅時間就玩完啦`
不過夜晚見到honey唱歌^_________________^
我先可以有少少安慰`
好叻叻牙?amp;gt;/////////////////<
不過好憎劉美君做主持`
好鬼死冇聊 ̄へ  ̄ 凸
講野冇point`
高分就拜 , 低分就踩 (-.- )凸
仲有同情分先ON9 ?_?
咳下喊下又加分 `
正白痴`
如果唔係睇honey`
我真係唔會睇╮(╯_╰)╭
8"3
星期一啦 ̄ˇ ̄
又可以聽森小嘅早霸王<( ̄︶ ̄)/
真係笑死我啦≧▽≦
睇完命中啦* ̄︶ ̄*
睇過再追,
都係咁好睇≧3≦
成日喺屋企到睇電視
得閒做下功課
呢種feel`
真係好正牙牙≧ω≦
8"4
打風啦打風啦 ̄▽ ̄
唔知又會唔會見到潘蔚林呢≧o≦
9點半起咗身 ̄3 ̄
聽下晴朗@ ̄︶ ̄@
哈幾好笑喎/≧▽≦
本身諗住出去咖 ̄. ̄
隻天鵝咀住哂︶︿︶
只可以留喺屋企啦@~@
就黎考試啦 ̄▽ ̄
好緊張牙牙>_<
誠徵搵人陪我睇大內密探009牙牙<( ̄︶ ̄)>
|
|
發表時間:2009-08-04 10:58 PM
|
« | 33 | 34 | 35 | 36 | 37 | 38 | 39 | 40 | 41 | 42 | ... | 51 | »
|