|
|
| 7"20 |
分類: 未分類 |
咩叫無聊◎−◎?
我諗冇人比我更清楚=_="
日日做一D做咗都唔會有FEELING嘅野
唔係冇人約 ̄﹁ ̄
係連應約嘅心機都冇
佢...應該到咗英國啦/.\
又唔打比我,衰人=3=
睇過嘅戲
再睇= =b
成個自蔽咁= =#
真係有夠無聊牙o_O
我唔要再咁生活
天牙...T_T
比番我嘅好心情我啦
好,依家開始
我要好好生活(^_-)db(-_^)
唔再諗佢...
|
|
發表時間:2009-07-20 01:51 PM
|
« | 34 | 35 | 36 | 37 | 38 | 39 | 40 | 41 | 42 | 43 | ... | 51 | »
|