心情隨住阿哥既離開而十分down
omg 又比好多煩住哂 T__________T
好多謝芬妮仔0係我身邊\( ̄︶ ̄)/
聽我鬧,睇我喊
又成日講笑話泥安慰我≧ω≦
多謝你牙牙^^
錫番啖先=3333=
===END====
我要CM牙
唔比我會唔happy咖;(