今朝早睇雛菊. T___________T巧感動牙
睇完先捨得返元朗.(去左牙E度住)
牙E屋企巧令又巧大,≧▽≦
搞到我變左個大鄉里- -||||
返到元朗就要溫豬拉┬_┬
奸爸爹牙 ̄ω ̄
po張雛菊海報先^^
我要CM=3=