|
|
| 11"1 |
分類: 未分類 |
今日我好孝順的說^^
晨早陪媽媽飲茶 ̄ˇ ̄
接著.....
去旺角行街≧▽≦
omg 買左勁多3牙
☉_☉媽媽好闊綽...
3點幾時
Bella叫左我去荃灣
囧 去到先知有Funny哥&傑仔
哼!!!你昆我︶︿︶
行到6點...
咩都冇買 ̄□ ̄
番元朗........
同傑仔一齊返屋企.______________.
|
|
發表時間:2009-11-01 10:10 PM
|
« | 19 | 20 | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | 28 | ... | 51 | »
|