掉左位,仆街︶︿︶
┬_┬ 老師檯前頭位
omg 冇得訓,又冇得傾
我今年唔通犯太碎?___________?
定係j lau唔利我呢  ̄□ ̄
派左卷,
我中文仲衰過牙羊牙T__________T
數學已經比羊仔爆左>_<
唔想再提拉 囧〒▽〒
---end---