|
|
| 11"14 |
分類: 未分類 |
凍死我拉 ̄▽ ̄
今日好似著咩3都會入到風甘- -||||
omg☉_☉ 凍到我隻手彊左>_<
go九龍wif Bella&小柑子
食左好多野牙 ̄︶ ̄
又去左旺中行街 ̄﹏ ̄
迫死人≧□≦ 不過好暖≧ω≦
趕番黎元朗補習.______________.
囧 獎左一粒珍寶豬
證明我係乖寶寶拉>_________________<
整親隻手...
用唔到力牙=_______________=
有排練唔到琴@口@
囧左-︿-
|
|
發表時間:2009-11-14 11:35 PM
|
« | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | ... | 51 | »
|