哈哈哈哈哈....哈哈哈哈哈....哈哈哈哈哈
好快4月..andthan.好快7月Ga la !
唉唉唉~~好快離開Hk ,,,,,,,唔想唔想 ~~~
好la .E+我想同好多朋友仔
一起去玩
一起打Ball
一起購物
一起看電影
好多好多!!
同e+想好多朋友拍照 ar !!!! 100% 想
(你)..我沒有辦法離開你..
我1d都唔想冇La你
我知日日同你一起好開心!!!
我唔知what time同你講係好d ......
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
朋友...我3年後will be back ..
希望大家記得我
|