今朝返工個時好攪笑,有條友唔知幾點開館,佢見我行先過去,突然加快腳步行左在我前頭,諗住可以快過我入去啦~~點知佢原來唔係我地既職員,咁當然係唔俾佢入啦,之後冇啦啦發難話,點解其他人入得,佢唔入得law~~但係當佢知道我地係職員之後,就超"魚"咁走左law~~
到開工既時候,我做過冇停手呀~~真係痴線的呀,都唔明點解d人落咁鬼大雨都要來圖書館的,留返在屋企好過啦,真係唔明點解呀~~但係我今日lunch個時睇到以下一段既文章,覺得d野寫得既中point的~~
在對的時間;遇見對的人;是一生的幸福。
在對的時間;遇見錯的人;是一埸的心傷。
在錯的時間;遇見錯的人;是一段的荒唐。
在錯的時間;遇見對的人:是一陣的歎息。
你最愛的;往往沒有選擇你,
最愛你的;往往不是你最愛,
而長久的;偏偏不是你最愛,也不是最愛你。
唔知你地睇之後會有咩感覺呢??
|