FormOne日記小本子

2006 年 6 月 15 日  星期四   晴天
2006-06-15 愉快

可能係尋日玩足成日既關係,今日返工勁累同眼瞓law~~返到見到有幾個summer helper來左喇,但係我只係可以用一句,"一年不如一年~~差"去形容佢地law~~

我都唔明點解依家d人可以咁做既的呀~~我都只係好心同你講左一句,小心反車姐~~使唔使成程"bear"住我呀~~不過你lke既,我都唔會阻止你咁做的?!因為累果個又唔係我,我理得你死丫~~況且我都唔會理佢law~~

不過今日成日都好忙呀,真係好似星期六日咁law,做唔停手~~夜晚shelving,我就兩邊走來走去,不過我都覺得自己叻嫁喇?!英文雜誌俾我清得七七八八嫁喇,算係咁啦~~不過收工個時就開始餓喇,因為真係冇停手咁做呀~~但係可能個人累啦,所以都係冇胃口食野的呀~~

聽日又要返工,返早呀~~真係唔多想對住班summer呀~~我真係唔知係唔係我要求過高,我真係覺得佢地好唔得law~~







訪客留言 (返回 FormOne716 的日誌)


bigfatboy 於 2006-06-16 04:28 AM 發表:
而家d人真係唔話得架.......痴線的......
小心放工搵人"僕"你呀~~~
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]


訪客名稱:
電郵地址: (不會公開)
驗證碼:  按此更新驗證碼 (如看不清楚驗證碼請點擊圖片刷新)
俏俏話: (必需 登入 後才能使用此功能)
[ 關閉多功能編輯器 ]