"
尋晚做fashion design份針織功課做到今日凌晨5點幾~
終於攰到頂唔順ge我就入左房去訓~=.=
累到眼鏡都唔記得除就達左落床訓~...
then 7點又要起身番學~...訓得戈1個鐘多d......![]()
so今日上堂真係敗哂......=.=
冇一堂係唔釣魚ga lo...~虧喇....
仲要尋晚做左咁耐都仲係未做完lo!~
今晚要繼續搏殺喇...~![]()
今日自修堂戈陣~本身我想訓教ga~~=.=
點知kathleen引誘人地玩啤牌.....~.~!
so我~ivy~kathleen and joanna就o係到玩鋤大dee~~
then型sir走埋黎要我地收~~=_=
我地當然有o係佢面前扮收na~~
kaka~
之後背住佢又繼續~~:p
我發覺型sir真係好搞笑....=.=
唔係佢識搞gag所以搞笑~~
係佢講d野真係好鬼冷...~救命啊~點解佢可以咁冷...=.="
係咪教親phy ge都係咁~>< kaka~~
晏就chem堂就上lab做experiment 啦~~
幾好玩丫今日都~>.<
之後放學戈陣jacky見到我送比ivy戈棵玫瑰花~~
(係BK ge功課黎~~要整d野寫低指定同學ge 8個優點~
我被編左寫ivy~~
so我就總共用左大半個鐘ge時間摺左兩朵玫瑰~~
用d鐵線整左個"坐"固定d玫瑰,
將佢戈8個優點寫哂o係d葉到~~
個個見到都話靚呢~~XD)
then jacky就話想學摺玫瑰花~~我就話ok~
之後henrique都想學~albert都學埋一份~~
benson又加入埋~~
咁4個男仔咁有心學~~冇理由唔教ga ma~haha~
而且我都估到點解jacky同henrique想學ge~
因為佢兩個都....keke~
既然佢地咁想學~收左山唔再教人摺玫瑰ge我咪破下例lo~XD
教左佢地一陣~ar joe就代我教佢地~
因為我趕住番home做fashion design戈份hw~~
ha~~加油na男人~!努力d摺~kaka~><
to x:
如果你覺得我係戈d人地稍為關心下我~
對我好d~我就會鍾意人地ge人~
咁就唯有引用型sir既口頭禪...:唔該你撤退la...=.=
你唔了解我~唔該唔好o係到扮了解我,
只不過同我識左1個月,你覺得你會知道我諗咩?
講真~有d人會覺得我份人好似成日都笑~好開朗咁~
會好易睇穿我心事~
「好易睇穿我心事」?haha~
雖然我開心同唔開心戈陣通常都會咩都講,
更唔會掩飾自己ge情感同唔開心...
但我ge心事,唔知幾時開始已經唔再成日同人講~
so~唔該唔好再自以為好了解我~
幫我作埋哂d虛構ge性格出黎~
我~最憎d人懶係清楚我
to某d人:
當我講左我唔得閒戈陣~
唔該你地就好停喇~唔好再煩我...
越係o係我唔得閒戈陣問我野或者要我陪佢吹水ge人~
我只會覺得好煩...
大佬啊~...你估我好似你咁得閒咩...~![]()
你得閒就唔好阻左我d時間la好冇ar...
唔得閒同你玩啊...~理下我感受la唔該....
一早講過話我今個星期好忙好趕....
點解都仲要成日打擾我!??
所以le~當某d人發覺msn傾傾下我冇再講野戈陣~
有80%原因都係因為我唔得閒~..
so~..唔好再做d令我反感令我煩ge野~ok?
唔打喇~~byes





