醜小鴨, 其實最後都沒有變成天鵝吧 ..?  

 

                                                                                                                                  
                                                                        討厭粉紅色 /
                                                            討厭心形圖案 / 討厭穿裙子 / 討厭穿高跟鞋 
                                             
討厭化妝 / 討厭噴香水 / 討厭士多啤利
                               討厭hello kitty等類似物體 
                                                           
                                                                                                                                            
                       討厭 ... 口花男
 
________________________________________________________________________________                    
                  Xanga                  
 
討厭就討厭...沒為甚麼
________________________________________________________________________________                    
 
 
teo2
 

暱稱: TEO'z
性別: 女
國家: 加拿大
地區: 其他地區
MORE...

 

« March 2015 »
SMTWTFS
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
293031

最新日誌

"愛情=化學"
K先生
找老公,就要找像我老爸...
Timing不對,就是不對....
K先生


訪客留言

最近三個月尚無任何留言
 


RSS Feed

2007 年 11 月 23 日  星期五   晴天



攰死喇...=.=

"

尋晚做fashion design份針織功課做到今日凌晨5點幾~

終於攰到頂唔順ge我就入左房去訓~=.=

累到眼鏡都唔記得除就達左落床訓~...

then 7點又要起身番學~...訓得戈1個鐘多d......

so今日上堂真係敗哂......=.=

冇一堂係唔釣魚ga lo...~虧喇....

仲要尋晚做左咁耐都仲係未做完lo!~

今晚要繼續搏殺喇...~

 

 

今日自修堂戈陣~本身我想訓教ga~~=.=

點知kathleen引誘人地玩啤牌.....~.~!

so我~ivy~kathleen and joanna就o係到玩鋤大dee~~

then型sir走埋黎要我地收~~=_=

我地當然有o係佢面前扮收na~~ kaka~

之後背住佢又繼續~~:p

我發覺型sir真係好搞笑....=.=

唔係佢識搞gag所以搞笑~~

係佢講d野真係好鬼冷...~救命啊~點解佢可以咁冷...=.="

係咪教親phy ge都係咁~>< kaka~~

 

 

晏就chem堂就上lab做experiment 啦~~

幾好玩丫今日都~>.<

之後放學戈陣jacky見到我送比ivy戈棵玫瑰花~~

(係BK ge功課黎~~要整d野寫低指定同學ge 8個優點~

我被編左寫ivy~~

so我就總共用左大半個鐘ge時間摺左兩朵玫瑰~~

用d鐵線整左個"坐"固定d玫瑰,

將佢戈8個優點寫哂o係d葉到~~

個個見到都話靚呢~~XD)

then jacky就話想學摺玫瑰花~~我就話ok~

之後henrique都想學~albert都學埋一份~~

benson又加入埋~~

咁4個男仔咁有心學~~冇理由唔教ga ma~haha~

而且我都估到點解jacky同henrique想學ge~因為佢兩個都....keke~

既然佢地咁想學~收左山唔再教人摺玫瑰ge我咪破下例lo~XD

教左佢地一陣~ar joe就代我教佢地~

因為我趕住番home做fashion design戈份hw~~

ha~~加油na男人~!努力d摺~kaka~><

 

 

to x:

如果你覺得我係戈d人地稍為關心下我~

對我好d~我就會鍾意人地ge人~

咁就唯有引用型sir既口頭禪...:唔該你撤退la...=.=

你唔了解我~唔該唔好o係到扮了解我,

只不過同我識左1個月,你覺得你會知道我諗咩?

講真~有d人會覺得我份人好似成日都笑~好開朗咁~

會好易睇穿我心事~

「好易睇穿我心事」?haha~

雖然我開心同唔開心戈陣通常都會咩都講,

更唔會掩飾自己ge情感同唔開心...

但我ge心事,唔知幾時開始已經唔再成日同人講~

so~唔該唔好再自以為好了解我~

幫我作埋哂d虛構ge性格出黎~

我~最憎d人懶係清楚我

 

 

to某d人:

當我講左我唔得閒戈陣~

唔該你地就好停喇~唔好再煩我...

越係o係我唔得閒戈陣問我野或者要我陪佢吹水ge人~

我只會覺得好煩...

大佬啊~...你估我好似你咁得閒咩...~

你得閒就唔好阻左我d時間la好冇ar...

唔得閒同你玩啊...~理下我感受la唔該....

一早講過話我今個星期好忙好趕....

點解都仲要成日打擾我!??

所以le~當某d人發覺msn傾傾下我冇再講野戈陣~

有80%原因都係因為我唔得閒~..

so~..唔好再做d令我反感令我煩ge野~ok?

 

 

唔打喇~~byes






訪客留言 (返回 teo2 的日誌)


teo2 於 2007-11-27 12:53 AM 發表:
wallace:
係ar~~真係超好笑~XD

leka:
咁錯盪呀~~真係好耐冇見wo~^^
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]



LEKA 於 2007-11-26 12:33 AM 發表:
坐下先,幾個月無黎過@@"
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]



Wallace' 於 2007-11-25 02:16 AM 發表:
型Sir....加埋佢d 搞野動作''
上堂一定有野笑''
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]



teo2 於 2007-11-24 11:32 PM 發表:
eldon:
咩jek~=.=
我地又冇賭錢~~
玩下g ma~>.
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]



Elclon 於 2007-11-24 08:51 PM 發表:
我覺得自己上堂食野飲野已經好離譜嫁啦....
你地竟然狼到上堂玩啤牌,真係要寫個服字比你地.....你地太爛賭喇
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]



teo2 於 2007-11-24 05:55 PM 發表:
章魚:
冇時間休息~=.=

咦?e+睇番...
點解lee篇日記我好似打到好串咁ge..??=.=
haha~
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]



章魚'' 於 2007-11-24 04:52 PM 發表:
要多d休息'' 身體先健康唷'' 哈哈
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]


訪客名稱:
電郵地址: (不會公開)
驗證碼:  按此更新驗證碼 (如看不清楚驗證碼請點擊圖片刷新)
俏俏話: (必需 登入 後才能使用此功能)
[ 開啟多功能編輯器 ]



[ 返回 teo2 的日誌 ]