哈哈..
今日真係好運.^^
我去左ctm攞返我部staio
我入到去之後
個服務員攞左一部閃閃發光既staio出黎
跟住我話"你好似攞錯左哦...我部電話好殘.."
服務員"那..聽住..我地幫你換個底板,mon,側殼,鏡頭保護殼,電池......"
佢講到去呢度我已經有D心紋痛..大老..bin有甘多錢係身丫...#
佢係甘up丫up...up到甘上下...
..佢就話"唔洗錢嫁,可以就甘攞走嫁拉,8.8"
呆左...(戈震我個背隻有D涼)
嘩..甘又有一部閃閃發光既新電話.^^
不過我既電池殼冇換到..
算拉.
自己買戈個都得拉.~~!
$.$
之後我同雞哥去左松山..
去到跑左2圈..
頂..
我唔應該諳雞哥去跑步..
同佢跑2圈.
因為佢大我2年..
所以快過我係應該既..
跑丫跑..
跑左700米左右就唔見左佢拉...
跟住我就係甘追.~
追到佢拉.
點知條友一見到我係佢後面.
又無拉拉爆到盡.
到我跑完之後..佢都跑完羅..
不過我見到佢好似就快休克甘...
哈..戈時笑左..
第一次見到佢就快休克個樣.^^
$..$
|