輸家>永遠是我
blog2010
暱稱: Randy
最近訪客
最近沒有訪客
好友名單
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
2010 年 8 月 6 日  星期五   晴天


新電話?! 分類: 未分類

哈哈..

今日真係好運.^^

我去左ctm攞返我部staio


我入到去之後


個服務員攞左一部閃閃發光既staio出黎


跟住我話"你好似攞錯左哦...我部電話好殘.."


服務員"那..聽住..我地幫你換個底板,mon,側殼,鏡頭保護殼,電池......"


佢講到去呢度我已經有D心紋痛..大老..bin有甘多錢係身丫...#


佢係甘up丫up...up到甘上下...


..佢就話"唔洗錢嫁,可以就甘攞走嫁拉,8.8"

呆左...(戈震我個背隻有D涼)

嘩..甘又有一部閃閃發光既新電話.^^

不過我既電池殼冇換到..

算拉.

自己買戈個都得拉.~~!

$.$

之後我同雞哥去左松山..

去到跑左2圈..

頂..

我唔應該諳雞哥去跑步..

同佢跑2圈.

因為佢大我2年..

所以快過我係應該既..

跑丫跑..

跑左700米左右就唔見左佢拉...

跟住我就係甘追.~

追到佢拉.

點知條友一見到我係佢後面.

又無拉拉爆到盡.

到我跑完之後..佢都跑完羅..

不過我見到佢好似就快休克甘...

哈..戈時笑左..

第一次見到佢就快休克個樣.^^

 

$..$