聽日就係單項賽拉..
身體狀態良好...
不過...
只怕下星期五..
下星期五係花色溜冰既最後一堂..
並且...最後一堂就係大總結.....
要求做出學過的動作..(居然計分)
無所謂..
最緊要既係,平時可愛的教練.
到底我可唔可以見到佢...
認真既一面呢..?