輸家>永遠是我
blog2010
暱稱: Randy
最近訪客
最近沒有訪客
好友名單
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
2010 年 7 月 7 日  星期三   晴天


2010-07-07 分類: 未分類

呢首音樂..

好聽嗎?

 

今日又去左學花色溜冰
超kai..又係金雞獨立..吊...
本來仲以為今堂又只係學金雞獨立呢..
點知有新野學哦..學轉彎.
因為我係學花色溜冰..
所以係冰上面轉彎唔係甘簡單..
要用"交叉腳"轉彎..
...
轉到我隻腳超痛..
跟住先吊..
到左自由活動時間..
超多意外發生...
人撞人甘..!吊.!!
我企係到無拉拉有個細老仔捉住我..話佢唔色轉彎..只係色得直行!!
吊! 搞到成個林智木甘.!!XXXX!!!
跟住就好笑拉..
我見一個好似聰明煥既女仔係到挽花色..
轉下轉甘..有型有勢.
點知高興得黎佢就仆左街拉..
哈哈哈.!!
仆完之後仲要叫多一聲!!
勁多人笑佢!!(包括我拉)
笑到我都唔小心仆埋街!!
哈哈哈哈哈哈哈哈哈哈!!!!
成個林智木甘!!

XXX!