呢首音樂..
好聽嗎?
今日又去左學花色溜冰
超kai..又係金雞獨立..吊...
本來仲以為今堂又只係學金雞獨立呢..
點知有新野學哦..學轉彎.
因為我係學花色溜冰..
所以係冰上面轉彎唔係甘簡單..
要用"交叉腳"轉彎..
...
轉到我隻腳超痛..
跟住先吊..
到左自由活動時間..
超多意外發生...
人撞人甘..!吊.!!
我企係到無拉拉有個細老仔捉住我..話佢唔色轉彎..只係色得直行!!
吊! 搞到成個林智木甘.!!XXXX!!!
跟住就好笑拉..
我見一個好似聰明煥既女仔係到挽花色..
轉下轉甘..有型有勢.
點知高興得黎佢就仆左街拉..
哈哈哈.!!
仆完之後仲要叫多一聲!!
勁多人笑佢!!(包括我拉)
笑到我都唔小心仆埋街!!
哈哈哈哈哈哈哈哈哈哈!!!!
成個林智木甘!!
XXX!
|