聽日如常.一樣照去松山..
不過今次要7點去到lo..
今日8點去到個太陽己經出左黎...吊..
又係成個林智木甘..
XXXXXX..^^
今日又返左去濠江練習..
見到一個新既師姐..佢A組lo...
不過佢都係讀初三..
又係成個林智木甘.!
XXXXXX..^.^