噫!
今次真係小畫家之變節.!!
點講都好小畫家佢都係個化學家.
不過化學家居然唔識英文..
點做化學家丫?!
真係成個林智木甘!
今次考試出現左一個潮童.
歷史都要補考..潮到..^^
又係成個林智木甘..
電腦一定會有人唔合格..
我開頭以為係馬永晉..
點知原來係上海婆..
笑左.(我話馬永晉笑左.)
方澤同我又真係好神..
講真嫁.
我同佢既數學分差唔多.(頭三段)
都係唔過55分..
方澤偉代數考試又得戈47分.
我都係得50分..
如果方澤偉冇90分都唔升唔到初三.
不過佢真係升左.
而我...
哈...
直升..!
雞哥!
我E加做返雞哥既高徙!
世上無難事.!只怕有心人.!
係真既!!
才哥你想爆我大鍋就爆拉@^^@
27號組隊北上!!
有意請call:6240806X
有意你先好打!米挽哦!
|