雞哥....@
今次真係sor丫!!!!
令你失望了.!
浪費你戈兩個鐘!!
人地話名師出高徒..
而我呢..我再唔係你高徒拉...
今次幾何考試..保證一定會有80分..只不過...
雞哥要求點只80分甘簡單...(90~100以內)
算拉..初三我會再努力過...下一次保證唔會今你失望!
!!經典到到冇得經典既歌!!!
雞哥今淆曬甘...
又話去松山..
點知我係到刷緊牙戈震打電話過黎"喂..好眼訓丫..唔去拉.."
..@當堂呆左...
今日小畫家主動約我出黎跑水塘...
哈哈..今次終於都有機會比我隊冧佢拉..!!
點講都好拉.!
佢都係一個好小既畫家..!
雖然佢係個小白臉...!哈哈XD!
正所謂"小畫家之變節".!
E個名我同方澤偉,周文峰講左成年!
雖然今次要分開了!
但大家都係讀濠江!
唔怕見唔到拉!
回想一下!
我同周文峰串過miss!!仲係佢堂到講粗口!!
戈時真係超搞笑!
我同佢一齊講"小李!!!" (小你老母)
我地以為miss唔知我地講咩!!
點知佢真係知我地講咩!!!
戈時個方澤偉仲要對住周文峰好大聲甘講"小你啊!!"
頂你你訓下訓教做咩無拉拉彈起身!!
仲要小人老母!!
好彩周文峰戈震話"miss唔好誤會,我地只不過係將李洛克代入去,簡稱小李"
其實就算甘講...到頭來都只係換來四個字...小返自己..
仲有好多經典回憶...但那些回憶是我独有既哦!!!
揾人組隊北上!!!
如想去!
請call:6240XXXX
色我既人都知電話既!!!
meimei....@!!!!!!
|