今次死拉...
代數識D唔識D...
希望聽蕉有人教我速記拉...
就快要和初二五班說再見了... 我在這個班坐了一年... 對同學的友情多了... 對班主任的尊敬更重了... 也對何miss的印像更深刻了... 上課偷食比班主任捉到...無記小過..又無咩點罸.. 第二次偷食比何miss捉到...都冇記小過...又係冇咩點罸... 咁好既miss...真係好唔話得...