今日我好sad.... 又比miss串....以為高檔過我就大曬... 唉!!!
今日測物理... 作弊戈震比啊sir見到... 啊sir用佢凌厲既眼神望住我... 跟住就話. ."有人要作弊." "係米要我話比miss知"(我仲係到作緊弊) "喂!想死啊!係米要我話比你父母知啊?!" .....無言...... 我睇今次作弊都唔合格嫁拉...唉.... 英文都還好D... 全部題目都識曬... 得拉..一定有80分既....@
時間真係唔夠用. 就算係暑假. 都只係得2個月左右. 點算呢.?