係今日 我既staio終於都整好拉! 但係我問ctm個維修部經理"點解要整成個幾星期??" 經理回答"基於某些問題.我們才要整成個幾星期." 我"咩問題?" 經理"經我們查出,你的手機影相功能失靈,拍影片功能失靈,鈴聲功能失靈,這都是你的記憶卡中毒.而且你的話音功能也失靈,斷線(唔知點解會斷線) 我"........" (無言) PK!!PK!!PK!! 學校D電腦太可惡拉!! 搞到我部手機中曬毒@ 又搞到成個林智才甘>< 頂!
再賤格..林智才.. 玩玩下...