輸家>永遠是我
blog2010
暱稱: Randy
最近訪客
最近沒有訪客
好友名單
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
2010 年 5 月 25 日  星期二   晴天


staio回來.. 開心 分類: 未分類

係今日
我既staio終於都整好拉!
但係我問ctm個維修部經理"點解要整成個幾星期??"
經理回答"基於某些問題.我們才要整成個幾星期."
我"咩問題?"
經理"經我們查出,你的手機影相功能失靈,拍影片功能失靈,鈴聲功能失靈,這都是你的記憶卡中毒.而且你的話音功能也失靈,斷線(唔知點解會斷線)
我"........"            (無言)
PK!!PK!!PK!!
學校D電腦太可惡拉!!
搞到我部手機中曬毒@
又搞到成個林智才甘><
頂!

 

 

 

 

再賤格..林智才..
玩玩下...