又是不安的一天.. 因為天氣的關係?.. 而且今天是26號了... 為什麼我不是開心而是不安?
今日老總打曬電話甘吹練習.. 我本原係準時一族黎嫁.. 但係E排好鬼多野要煩.. 冇計拉...7點九個字返到去..算係甘拉.>< 點講都好. 今日係26號.. 而且staio都己經維修好.. 真係雙絕啊!!!
馬永晉...念你係個"忘機友".. 你唔洗再還錢比我拉....^^