話說今個星期六就考試拉.. 但係我上堂仲係到玩psp.. 雖然我連技連得好爽... 但係我由星期一到E加到不在狀態... 點算呢..><
啊才返左黎拉..! 我知佢一定會買我叫佢買既野...@ 如果佢冇買既話佢死硬..!!.!! 因為戈樣野關呼我一生既幸福!! (林智才你冇買我爆你大鍋) 哈..><!!!