話說聽日就考試了,, 只見文峰仍然仲係到玩PSP... 仲要連技連得好爽.... ...@
點算..今日放學見到佢...唉... 見到都傷心死... 我是否真的很失敗?? 連介指都不見了` ..EGM..><