¿é®a>¥Ã»·¬O§Ú
blog2010
¼ÊºÙ¡G Randy
³Ìªñ³X«È
³Ìªñ¨S¦³³X«È
¦n¤Í¦W³æ
³X«È¯d¨¥
³Ìªñ¤T­Ó¤ë©|µL¥ô¦ó¯d¨¥
2010 ¦~ 5 ¤ë 28 ¤é  ¬P´Á¤­   ´¸¤Ñ


2010-05-28 ´r§Ö ¤ÀÃþ: ¥¼¤ÀÃþ

...
­ü..¤µ¤éµo¿N...
¤W¨ì²Ä¤T°ó´N¨«¥ª©Ô..
¤S·d¨ì¦¨­ÓªL´¼¤ì¥Ì...
Á¿¶}¤SÁ¿...
E¥[§Ú¦n«ëwindows7....
¤Ó¥i´c¤F..!
Á¿¶}¤S¦AÁ¿...
§Ú³¡staio¤SÃa..
³»...è½u°Ú..?
¤£¹L¤µ¦¸¤T­ÓÄÁ´Nºû­×ªð¦n..
¦pªG¦AÃa¬J¸Ü..¥Ìctm¯u«Y¦n"¤²X"
CTM­Ó¦º¤H¸g²zdºA«×¦P¤pµe®a¤@¼Ë..
¦ê¨ì­n¦º¥Ì..°Ú!­ø«Y!¤pµe®a¦êd!!
ÂIÁ¿³£¦n¤pµe®a³£«Y¤ÑµØ­ôd«´§Ì!!

 

 

 

ª÷¿ú¸É§¹...¤v¸g§¹¦¨...
±µ¤U¨Ó...´N¬Oµ¥«Ý¨º¤@¤Ñ¤F...