林智才...
係一分鐘前..我抽筋.
原因係你太可惡了..邊有人拉筋一拉就要拉到盡...傻嫁咩..!!
聽日我一定會報仇..!@;@
還有更可惡的事..
就係staio delate no more....
頂!
用左甘多錢去維修.
修個屁啊??
吊..成個林智木甘!
跟住個雞哥又扮失憶甘..
雞哥"唔?!又係你??何震輝??"
"係啊.又係我丫.有冇帶我要既野?"
雞哥"唉啊!!唔記得左帶哦..(奸笑)"
"再賤格..!"
雞哥".....(無言但依然在奸笑)"
林智才..哈哈..
去馬拉!!
仲等幾時!!
|