很高興能應識到你. 才哥.. 大家同是天"唉"輪落人.. 我地最相似既地方.. 心知拉.. 總之..多謝你!才哥!! 但...! 我已經失敗了..! 而且沒可能再有希望了..! 所以..! 你要+油!! 永遠支持你!!!