輸家>永遠是我
blog2010
暱稱: Randy
最近訪客
最近沒有訪客
好友名單
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
2010 年 6 月 17 日  星期四   晴天


2010-06-17 分類: 未分類

..@

黑色星期六...@
係幾何考試...@
今次做戰..情況不太樂觀..@
才哥今次要博補考升班..@
而我就係要博***分升班...@
雞哥...靠曬你拉...@

 

聽日考化學..@
完全唔驚..因為我係化學家D friend...@
所以點講都好都一定有7十幾分...@
 

 

 

 

大姐薇THX...!!
多謝關心..!!!