..@
黑色星期六...@ 係幾何考試...@ 今次做戰..情況不太樂觀..@ 才哥今次要博補考升班..@ 而我就係要博***分升班...@ 雞哥...靠曬你拉...@
聽日考化學..@ 完全唔驚..因為我係化學家D friend...@ 所以點講都好都一定有7十幾分...@
大姐薇THX...!! 多謝關心..!!!