>♀◆...|!|傻女Q''的日記=]
哈囉~大家好!!
歡迎光臨我的日記=]
請留言啊>~
多多介紹朋友黎啊^^我要up人氣
blossoms
暱稱: *小草↘spring blossoms◆|!|*
性別: 女
國家: 香港
地區: 灣仔區
最新文章
@ broken heart mode
朋友"真的是朋友嗎?
為何總是想者你
緣份.."我跟你有嗎?
傻女...等緊你XD"
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
好友名單
2007 年 10 月 31 日  星期三   晴天


H@PI HalOWeEn 分類: 未分類

萬聖節快樂啊o甘多位=]

今日我好hapi啊~(因為拿到好多糖啊)

返到學校,先去find啊queenie lee姐姐同佢班fdz,佢讀6AS(我讀form 1 ja>"<)

跟住係個到拿到好多糖,因為D人話我好cuti= =XD"

跟住去form 7個到拿糖^^

prefect又比左D我~

係li到,我要多謝:家姐,麵包姐姐,婆婆,啊媽,啊麻,白兔姐姐,蒸,katy.anna,christy,jackline......比糖我食啊=]

假如無寫你個名,話我聽,我加返XD"

今日update哈囉喂D相同加演唱會@eason D相

11月好多test,唔會日日寫blog~得閒先啦><

我要升班啊!!!!

 






訪客留言 (返回 blossoms 的日誌)


blossoms 於 2007-11-01 09:15 PM 發表:
唉...我都唔係好多糖姐
我都想肥啊!!
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]



snoopy0720 於 2007-11-01 08:05 PM 發表:
Nata
你就好啦!!
好多Candy!!
小心肥死(Joking)請不要介意
好Boring!!
Feel Bored this year's Helloween
要温習/////////........///////////

好叻呀你
Support you forever
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]



blossoms 於 2007-11-01 07:44 PM 發表:
唔知你可唔可以幫我呢?我想要:愛在記憶中找你-林鋒=]
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]



chanchiying 於 2007-10-31 08:57 PM 發表:
你係米想加D歌...係你自己個板呀^^其實好意架..你去百度找你自己鐘意既歌((個綱))唔一定係百度既...總之找到個音樂綱..就得........*&...>哩個就係放係個bloq既音樂語法喇....^^張你自己鐘意既歌個綱放係(音樂網址)果到...唔好加音樂網址wor!唔要音樂網址...直放你鐘意個音樂既網址上去......><"唔知你明唔明呢..(唔明同我講...啦<><")希望我幫到你啦!!加油!!^^
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]


訪客名稱:
電郵地址: (不會公開)
驗證碼:  按此更新驗證碼 (如看不清楚驗證碼請點擊圖片刷新)
俏俏話: (必需 登入 後才能使用此功能)
[ 開啟多功能編輯器 ]





↖我對你說你話"
29/11/07
看來"我已成為了你的忠實"紛絲" FaNS~xP
只可以做紛絲不可以做情人,我也明白..
每日一歌~!
29/11/07
今日推介的歌是:MocKInG BiRD
不作你的朋友...=]
but so old already...xD
就黎發生ge大大大大~事 XD"
29/11/07
omg""""
聽日考eng~
考試D成績都好一般..= =加油啊~~~唔得返維記
自訂欄位(四)
尚無任何內容