>♀◆...|!|傻女Q''的日記=]
哈囉~大家好!!
歡迎光臨我的日記=]
請留言啊>~
多多介紹朋友黎啊^^我要up人氣
blossoms
暱稱: *小草↘spring blossoms◆|!|*
性別: 女
國家: 香港
地區: 灣仔區
最新文章
@ broken heart mode
朋友"真的是朋友嗎?
為何總是想者你
緣份.."我跟你有嗎?
傻女...等緊你XD"
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
好友名單
2007 年 11 月 27 日  星期二   晴天


朋友"真的是朋友嗎? 分類: 未分類

不好意思,,好耐無打,,因為太忙,,懶,,無野打XD"

有時我係到念,,究竟所謂朋友ge人係唔係真係朋友呢??表面ge人,心又點念呢??

想左去一個xg,見到D唔開心ge野,,,究竟我地係咪真係朋友呢?

我覺得..我真正ge朋友只會有2-3個,,除了VSA boys~

可能新學校,新朋友啦"我都明ge,,不過有小小hurt lo,,,記得小學個時去影貼一定會寫"BFF"

o甘我地又係咪真係Best Friends Forever呢?

如果係ge話,個件事就唔會發生啦...唉...

發覺係li間中學唔係o甘開心lo,,VSA應該會令我開心D,好掛住D fDZ們.

希望我地真係朋友啦,又或者我念得太多啦...

我希望我同每一個朋友都真係Friends Forever~!!!






訪客留言 (返回 blossoms 的日誌)


PriS X2 於 2007-12-25 08:50 PM 發表:
哇哇哇,,~
好呀,,~偏心呀,,~
留俾人地都唔留俾我,,~
哼哼..!@

BUT Merry x'mas to nata..~
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]



jeff0806 於 2007-12-15 02:30 PM 發表:
路過的xdd"
給你一個
Cm..
加油麻!!
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]


訪客名稱:
電郵地址: (不會公開)
驗證碼:  按此更新驗證碼 (如看不清楚驗證碼請點擊圖片刷新)
俏俏話: (必需 登入 後才能使用此功能)
[ 開啟多功能編輯器 ]





↖我對你說你話"
29/11/07
看來"我已成為了你的忠實"紛絲" FaNS~xP
只可以做紛絲不可以做情人,我也明白..
每日一歌~!
29/11/07
今日推介的歌是:MocKInG BiRD
不作你的朋友...=]
but so old already...xD
就黎發生ge大大大大~事 XD"
29/11/07
omg""""
聽日考eng~
考試D成績都好一般..= =加油啊~~~唔得返維記
自訂欄位(四)
尚無任何內容