不好意思,,好耐無打,,因為太忙,,懶,,無野打XD"
有時我係到念,,究竟所謂朋友ge人係唔係真係朋友呢??表面ge人,心又點念呢??
想左去一個xg,見到D唔開心ge野,,,究竟我地係咪真係朋友呢?
我覺得..我真正ge朋友只會有2-3個,,除了VSA boys~
可能新學校,新朋友啦"我都明ge,,不過有小小hurt lo,,,記得小學個時去影貼一定會寫"BFF"
o甘我地又係咪真係Best Friends Forever呢?
如果係ge話,個件事就唔會發生啦...唉...
發覺係li間中學唔係o甘開心lo,,VSA應該會令我開心D,好掛住D fDZ們.
希望我地真係朋友啦,又或者我念得太多啦...
我希望我同每一個朋友都真係Friends Forever~!!!
|