| «‹ June 2026 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | | 28 | 29 | 30 | |
|
2005 年 12 月 20 日 星期二  |
| =_=.... |
分類: 未分類 |
好耐無打日記啦∼
掛住打機都無咩心機打啦-v-∼
卡卡卡∼今日miss無返∼
所以最後2堂去左禮堂∼∼>v<
有d外國人係到跳舞同做唔知咩戲咁∼
不過好好笑>v<∼∼
今日都有好多人早退同無返∼-v-∼
搞到都有小小悶∼
>v<帶左好多糖返學食∼
- -多到食唔哂∼
∼∼∼∼∼∼∼∼∼∼∼∼∼∼∼∼∼∼∼
就黎放聖誕假啦∼∼>v<
- -好似好多戲睇∼
=0=其實24號都想去睇哈利波特∼∼
不過唔想同d唔識既人去睇-口-
定係等一月同嬌嬌去睇好呢-0-??
卡卡卡~聖誕正日同綠茶出街街~
- -唔知去邊好呢~~
∼∼∼∼∼∼∼∼∼∼∼∼∼∼∼∼∼∼
艾屎你呀><...
點解你唔信><..
><算啦∼我都知我愛你唔起...
|
« | 32 | 33 | 34 | 35 | 36 | 37 | 38 | 39 | 40 | 41 | ... | 49 | »
|