| «‹ June 2026 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | | 28 | 29 | 30 | |
|
2005 年 12 月 2 日 星期五  |
哈哈哈  |
分類: 未分類 |
今日返學上堂好悶~
呀嬌嬌坐係我格黎都無野講既~
同佢坐好悶呀~
呀白痴曉又坐係我前面~
成日唔知係望住ruby定係望住我~
搞到我好唔自然-.-
唔想坐咁前呀~唉~
上堂都無咩心機啦~

~~~~~~~~~~~~~~~~~~
今日lunch果時~
落左去買蘋果汁~
果個死人白痴羅xx走過黎我到想飲~
點知唔小心搞到佢成身都係蘋果汁~
哈哈哈~好抵死呀~~心都涼埋~
羅生~玩唔起就唔好玩啦~
>v<

~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
今日學校搞到個白痴既步行籌款
唉~無聊到死
都唔知籌黎做咩~
買咩電腦姐~
我都無心機上電話堂啦~
依家用又用得果5,6年~
咁下年d中一咪好正~
不過行就唔係行得好辛苦~
果個死人白痴歐家偉~
係到照相喎~
收皮啦~
勁撚仆街~超想打柒佢囉
仲要話放上網wo~
我先唔信佢夠擔囉~

~~~~~~~~~~~~~~~
唉好似真係中2左你呀~
我唔制呀~
明知無可能>.<
睇黎我都要陪ruby一齊傻傻咁樣係到等啦
我成日覺得ruby傻~
咁都要等~
><依家我知點解啦~

~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
|
« | 34 | 35 | 36 | 37 | 38 | 39 | 40 | 41 | 42 | 43 | ... | 49 | »
|