開唔返勁舞
點會咁嫁,,我好想玩牙
delent左再裝就開唔返...唔開心"
仲有...7月19日我唔想去昂平360
今日同老公,阿妹去左圖書館
講故事...我中2講故事 =]
之後同蜜瓜行左陣街
開始念老公的生日禮物...1定要俾1個好好好好好好好完美的生日佢
返屋企先知自己唔記得買勁舞隻碟
我好想好想玩勁舞牙,,幫手念下辦法
...1定要玩得返...
P.S.
阿妹問我...會唔會將來同細馬哥哥結婚
我冇答,,但我深信1定會 =]
我非君不嫁,,愛定你...老公
真係好中2比你攬住的感覺...kIss KiSS dAy
|