今日起身
以為係星期日...最後用左9牛2虎之力先起到身``
上堂上堂上堂
同老公係無意中又和好了
放學家政煮野食
得我1個整唔到
好唔開心...
1路行1路同老公訴苦
明明我的家政已經好左好多...但點解仲會咁`!?
我只係識整甜品...就整唔到家常便飯嗎`!?
好唔開心...我要加油
我唔信我煮唔到牙`!!
加油加油加油
我1定要成功
P.S.
契妹中2左1個F.6的男仔
聽佢咁講我覺得個男仔好似幾好...不過我唔識佢,始終有d擔心
但係
我相信佢已經大個女
可以自己話事牙
所以
Li件事我唔管啦,,你地有冇可能就要隨緣
祝你的選擇正確
我幫你加油=]
|