唉...今朝好"黑"
黃煒已經打左電話話佢買材料所以唔可能1齊返
點知
收左線之後我仲繼續訓覺
7:30先比媽咪叫醒
好驚遲到
返到學校
發現唔記得拎筆袋和功課
唉...5次冇交功課缺點1個...
不過
小息見到老公之後又開始變得好運
Miss郭讚我家政好
從未念過會比人讚...真係好開心
放學植物經
老公要教新人
係2/F見到老公同c慧
唉...真係只有兄妹咁簡單嗎`!?
唔係唔信你...只不過我始終覺得擔心當你地2個1齊的時候
你又明唔明...!?
P.S.
Miss戴話唔好咁早拍拖
因為佢覺得E+拍拖好大機會會散,,到時候令2個都傷
可能佢講得岩
如果老公同我分手我會唔開心
但Li D事真係會發生嗎...!?
我唔知道
相信都冇可能有人知道
所以...我願意去相信我地的將來
可能係傻
但我有好多好多時間繼續傻落去
曾經,,我都傷過好多人
E+我只可以同你地講聲"對唔住"
我終於明白你地當時的感覺啦
好驚好冇安全感吧
也許
老公會1直咁愛我
都可能老公聽日就唔再愛我
Li D我都唔知道,,而且都唔可能控制
不過...有1樣野可以肯定
就係E家Li 1刻你仲係愛我
對嗎...!?
老公我都愛你
|