今日同老公上總部(我都唔太清楚係乜)交野
~好開心~
好耐冇同老公出街啦
加上我都好耐冇見佢(自從復活節假期開始...)
我地行左個公園,,好靚
我記憶中好似係去過,但我又唔記得點解我會黎...
唉``3點幾要返屋企``
因為我4點要補習
~激氣,,我想同老公耐d牙~
今日係我爸(親生)生日牙`!!
唉...佢又老1歲lu...
不過依然咁開朗牙
~生日大大大大大大大大大大大快樂~
P.S.
聽日就係"天煞撞正怪怪獸"Li套戲上幕啦
有2個人都好合拍咁約我去睇low(乜真係咁好睇咩`!?)
哈``第1次係同1日睇2次同一樣的戲
好期待
明天是2種不同的體驗日"
|