Music Playlist at MixPod.com
落雨
空氣清新了,,世界被沖洗了
但係
卻沖唔走自己唔開心的感覺
都唔知道自己點解會咁...唉``
1早起身就食左好多甜野,,食左好多cake...甜到想嘔``
之後唔想做野,,咩都唔想做
坐係電腦前面等待...等待...等待...
過1陣雨就停左
...到底我要等到幾時...!?
我唔係冇野做,,而係唔知由邊度開始做起先岩...好亂
心情唔好,,想發脾氣
P.S.
開始對你有心淡的感覺
不過,,我卻變得愛你更深