今日同老公返學...=]
上堂上堂上堂
好多野我都未準備好...e.g.中文功課冇做``
不過老師又唔發現,,好好彩``
生活教育堂要係全級面前分享2mins...時間好短``
食Lunch
老公好忙,,做Math
之後老公陪我去圖書館借書
我...唔可以原地踏步
放學開會...以為會比人鬧
點知
冇事...因為得我1個做左...
開完會Miss搵我試左1次mc稿
我...好唔得``對唔住``
我覺得自己有負左Miss的期望...點算好`!?
之後返屋企...老公未放學(VA學會``)
塔車返屋企,,但都淋濕曬``濕透``
即刻返屋企沖涼...
又要好好加油努力做野啦``
功課多得很...
P.S.
今個月係老公最後可以陪我的時間
但我...真...係...唔...得...閒...
好想咩都唔做陪住老公
可惜我又放唔低工作
點算好`!?
我願意花我所有時間同老公1齊
因為
下個月...老公就唔可以咁得閒啦``
我...都要好好的打拼
同老公1齊努力
好想好想有多少少時間
~我好想成日同老公1齊~
老公,,對我真好=]
多謝你
|