| ♥♥ 第101天 ♥♥ |
分類: 甜言蜜語 |
今日朝早(其實唔早啦...)
老公打比我,,起身
睇守護甜心
我繼續睇守護甜心
睇睇下落雨
爸打電話叫我收衫...但我從未做過...
嚇親
睇落去好高(13層)
根本唔識收,,又搵唔到人幫手...
最後,,終於自己收到返黎
但係...有種害怕的感覺
``唔想長大``
1直等爸返屋企
等到9點幾
打比佢,,佢話要11點左右先返黎
我...又比遺忘了
只好自己煮麵食
得返自己1個...我唔想咁牙`!!
到底由幾時開始我再不能向爸媽撒嬌...!?
再不能得到爸媽的寵愛,,而變成理所當然的責任...!?
我唔想長大
唔想面對
好多事都係咁樣,,點解你地就唔可以陪下我...!?
工作永遠都比我重要
成績表年年都係我1個人去拎
個個父母都唔會係咁嫁`!!
我唔要獎賞
只係想你地留意下我...
我擔任再多的職位都不及你地咁能幹
我每1次深迷係工作上都只係想令你地為我自豪
可惜,,你地只是工作
從來都冇留意過我...
我係唔係屋企你地都唔知
我再唔中2玩捉迷藏,,永遠都唔要再玩
到底這個仲可以叫係"家"嗎...!?
我唔中2,,我唔中2牙`!!
唔想長大
唔好再遺留我1個,,留意下我...可以嗎`!?
P.S.
...屋企得返自己1個...
|
« | 295 | 296 | 297 | 298 | 299 | 300 | 301 | 302 | 303 | 304 | ... | 403 | »
|
| «‹ June 2026 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | | 28 | 29 | 30 | |
|