終於到星期5啦
聽日...放假``
放學同老公(黃煒陪襯)1齊返屋企...好耐都冇試過咁樣啦
好開心
1路行1路見到好多BB
好可愛
黃煒叫我生返個(正衰人``)
但我要讀書...讀書...讀書...
好想讀大學,,我想要個博士學位
如果要組織家庭...相信唔係Li1刻念的野(加上唔係話想點就點``)...
唉...不過BB真係好可愛
~超Cute~
之後同M記買茶點
行行下決定買多隻囝囝
因為
我好想佢地可以生BB
所以買左1隻King
從今日開始
King就可以陪住Queen永遠
``願你都會陪住我``
~Happy Ending~
P.S.
Queen同King不斷...kiSS;;;發展得咁快...!?
|