今日8點起身...做義工`!!
塔車去九龍塘再同阿Sir佢地1起去大埔墟...
到達目的地,,風景好靚
我真係好中2綠油油的景象+寬敞的海
好舒服
令我放鬆心情
忘記煩惱
個心好似變返1張白紙,,好雪白好平靜
希望可以多d去...因為我真係好好好好好好中2`!!
之後幫手油漆
好好玩,但令人好倦
油左成個早上,1點幾先走...
下星期日開幕典禮
我應該會黎
1路塔MTR返去1路聽歌
念起1d事...不禁有d失落
突然唔係幾中2情人節
唉~希望時間慢慢過...情人節慢慢黎
比少少時間我收拾心情,,比少少時間我重新準備
有d厭倦的感覺
P.S.
突然想比人攬下
|