今日黃煒好早就話到左,,我急步行去...
比平時早左7mins,,佢今日受左咩刺激咁早出門口`!?
今日1,2堂生物
用顯微鏡睇植物&蝦
比c慧1個睇曬,,心情唔好
之後仲成日唱歌,,佢個xxxyyyzzz...我真係頂佢唔順`!!
冇出聲好冷靜
之後Eng堂,,我自願出去寫答案
我的功課做左好耐...而c慧+袁xx就出到去先做...
Miss之後叫我地投票
袁xx有17票,我有15票,c慧有3票
d人幫袁xx,,但我冇嬲,,因為得佢1個男仔`!!
但Miss最後話佢的1票=40票,,而且投比c慧
我個心即刻淡曬,,好想喊
忍住
我唔明白點解又係c慧
我自問唔比佢差,,點解會咁
我之後即刻同Miss反面,,好唔開心,,好想喊
落堂Miss搵我,,佢話知我唔開心
我心:l你個低能收聲,,小心1陣xxxyyyzzz....
根本唔想再聽Miss講的野
覆水難收
我要讀好英文
我要Miss你知我同佢的分別
我恨你,,郭思慧
之後VA堂,,將自己唔開心的情緒冷靜落黎...
我唔想比人睇得出我的心情
食飯的時候冇心情
講真,,我仲有d嬲老公
如果唔係老公,,我應該唔洗忍佢
最後2堂英文
心情差都冇得再差
Miss問我問題,,我扮聽唔到,,唔答佢
心情好差
放學老公搵我
我忍唔住鬧佢
如果唔係佢同c慧的關係,,我會忍佢`!?
合唱團唔想唱高音都因為c慧
我寧願唱低音...就算由咩都唔識開始
之後5點幾,,上2/F搵老公
佢咁受歡迎
都唔需要我
有種唔甘心的感覺
不過我都忍住,,同黃煒係街度唱歌
黃煒知我反常,,所以陪住我唱...多謝你`!!
我就係咁白痴,,點解我仲要忍你`!?
知我有幾唔開心嗎`!?
我今日係心講左好多好多粗口,,但總算冇講出口
因為...你根本唔值得我為你破例
P.S.
晚上就同哥哥傾計
如果可以的話,,我想同哥哥1齊讀書
我唔想再為你感到激氣
|