2009 年 2 月 17 日 星期二  |
| ♥♥ 第47天 ♥♥ |
分類: 甜言蜜語 |
今日lunch去左聽1d天文的野...好中2`!!
其實,,我之所以中2天文係因為老公
老公之前講左好多天文的野比我知
所以...漸漸我就迷上左天文
我...係多麼渺小
但我相信自己總有1日會變得有用
可以照顧人,,可以變得比現在更眩目
1定有咁的1日
因為
我知道
我自己有數之不盡的野心
因此
我要變強`!!
放學小組討論
同賴xx鬧架多過討論
不過,,我學識左3樣野
1.唔好咁易嬲
2.唔可因為佢li d小人物搞到自己成績差
3.唔好同佢li d小人物理論1d低劣的問題
雖然今次成績1定唔好
不過我識左li3樣野
總算有得益
期待下次再同你小組討論
P.S.
老公接我放學
佢等左好耐嗎...!?
感覺到幸福的來源,,就係你
|
« | 354 | 355 | 356 | 357 | 358 | 359 | 360 | 361 | 362 | 363 | ... | 403 | »
|
| «‹ June 2026 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | | 28 | 29 | 30 | |
|