2009 年 2 月 27 日 星期五  |
| ♥♥ 第57天 ♥♥ |
分類: 甜言蜜語 |
到底你係咪對我已死心...!?
今日成日都見唔到你的蹤影...感覺到孤單冇助...
好努力假裝冇野,,但朋友不斷咁問你係邊
我冇多講,,只話我地鬧架啦
我冇念都唔可以念,,因為我會喊
細佬叫我哄返你...但我都要搵到你先得
完全消失,,冇左蹤影
放學打比你,,你只話要補習就收線
好冷淡
我完全唔知會搞成咁
好唔明白...點解我地要成日鬧架...!?
有時候我居然會寧願好似細佬咁1直冇鬧架,,直至最後分手先重傷1次
可能1次過傷會比E+分開傷較好
真係唔想再同你鬧架
曾經我以為鬧架可以增進感情,,可以知道你更多
但每次鬧完架之後,,我就會後悔
我會迷失方向...我只可以好似個小朋友咁喊
喊到倦,,喊到冇聲,,喊到我再期求向你道歉
好討厭你的冷淡
唔止1次...你真係令我又愛又恨
我愛你,,但恨自己往往都係冇意中傷害到你
對唔住
我地可以和好如初,,之後再和諧無間嗎...!?
請你唔好再嬲我,,原諒我
我唔想再感覺到你的傷心,,你的心碎
因為
我比你更傷心,,更心碎
我發覺自己再唔可以冇左你,,你比我自己更重要
P.S.
想聽你講的故事
可以安撫1下我嗎...!?
|
« | 344 | 345 | 346 | 347 | 348 | 349 | 350 | 351 | 352 | 353 | ... | 403 | »
|
| «‹ June 2026 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | | 28 | 29 | 30 | |
|