終於唔洗1早7點起身啦...今日我8點先起身
1開手機...收到老公的SMS,,1:30p.m.係Po Lam MTR等
但我唔得閒...
之後去左幼稚園做義工
本身3個義工睇1個小朋友,,但我居然1個睇2個小朋友
d小朋友好中2同我傾計
我照顧的2位小朋友唔肯同黃煒玩,,只同我玩...冇辦法
黃煒話我同佢地智商差唔多,,所以咁中2我
不過講真,,我都好中2同小朋友玩
因為佢地真得好可愛
玩手指畫,,佢地都要畫蘋果...畫到好搞笑
玩完已經12點,,走Lu
好唔捨得,,不過我冇表現出黎
塔MTR返Po Lam青協做傷殘人士攤位的義工
攤位係寶琳商場,,同5位傷殘人(有2個上次已經識左`!!)...
我最落力,,個個都讚我
原來盡心盡力的感覺係咁好,,忘記左同老公之間的唔開心
5點幾做完
本來要整棉花糖,,但miss病左要改期
返屋企
掛住老公
真係好掛住老公
可惜...一直都唔通,,我打唔到比佢
佢係唔想聽我電話嗎...!?
唔想再念...愈念愈傷心
點解會搞成咁...!?
我真係唔明白
P.S.
我中2整甜品
但又有邊個會想試呢...!?
|