點解有D人咁鐘意講廢話架呢你叫我入去講左咁耐野講左等如冇講SIZE晒我D時間你其實發乜UP風呢你劈頭第一句已經話我冇可能畀你長期咁返早架咁你叫我仲有咩好講呢況且我從來都冇呢個要求你響度發乜神經我只係響文職會度講吓自己嘅情況呢D的而且確係事實喎其實我返早好返晏好你都要從各方面想想響各種情況之下工作上嘅安排唔係到時煮到黎至食你咁後知後覺我都唔知你點做鮮茄講野又掘雷除好似撩膠哎咁我都發火啦何況係D曲又乜都唔知連邊個負責乜野都蒙查杳阿安睬你都傻啦你叫佢做R&D我都費鬼事睬你。