今日同雲絲傾開偈,佢提醒我第日返晏的時候要自己就返d時間食野,因為返到屋企夜左,佢驚我有時塞下車就會更夜,佢話例如四點果餐可以再晚一點吃例如五點或五點打後才吃,倒是我冇諗過呢個問題,雲絲仲叫我要做功課,mark低每日既時間,同埋遇到既困難,以便日後有更多理據爭取返早,佢話我一定要試返晏,看看自己是否真的不合適,或者我試過之後好喜歡返晏也說不定,想不到原來雲絲係咁細心既人!