我今朝一早我看見偉師兄,咁我咪拉住佢同佢講我個無良業主件事囉,偉師兄同我d屋企人一樣都係叫我若要加租就一定要簽過張新約,如果佢唔簽咪照舊約交租囉,仲好,我都費事煩,總之住到直至佢話唔租畀我為止囉,我都費事同佢講咁多野,size晒我d氣,果個貴絲唔識訧唔好係度嘈啦,佢話你咪係張舊約度改囉,想害死我咩!下下都企係個業主果邊,又話而家d差响加左好多啦,人地賺得你好少架乍,大佬,而加唔係講加左d乜既問題,係講合唔合理既問題,後來我話呢個業主都係好麻煩,一開始已經好麻煩,其他人問我有乜麻煩,我話起租期又要提早,連十日免租期都畀唔到我,得番五日,果個貴絲又話五日都夠啦,政府冇免租期添呀,我都費事啋佢。
|