無良業主要加租呀,才住了十一個月,生約都未到期,就嚷著要加我租!我問過晒好多人,包括地產,個個都話即使生約都唔可以加租,佢一未係咁話差响同管理費都加左,車,我理你加左d乜,總之租約係寫明兩年內係咁多就係咁多,於是叫阿妹打電話同佢再傾,佢話今晚同佢先生考慮再回覆,我諗我都係要搵定地方預備。